ימי הולדת בטבע

מחפשים לערוך אירוע יום הולדת בטבע שיהיה ייחודי ומגבש?
גם אם אתם חוגגים יום הולדת שנה לתינוק, גם אם זו בר או בת מצווה, וגם אם זו יום הולדת 80 לסבתא(!)
אתם מוזמנים לחגוג ימי הולדת בטבע עם כל המשפחה והחברים אצלנו בעידן אופן.

אנו מזמינים אתכם לחגוג את יום ההולדת בטבע עם כל החברים והמשפחה בטיול אופניים ורכבי גולף בין שדות ומרחבים פתוחים.

 

10 סיבות לחגוג יום הולדת בטבע


ימי הולדת בטבע מתאימים לגברים ונשים בגילאים שונים והם גם משתלמים מבחינה כלכלית. במקביל, השוואה בין ימי הולדת שנערכים בחיק הטבע לבין אירועים דומים במקומות אחרים מגלה שמדובר באופציה מושלמת עבור מי שמעוניין לשלב פעילויות מיוחדות.


הנה כל הסיבות וההסברים שבגללם מומלץ לחגוג ימי הולדת מחוץ לבית ובטבע הפתוח:


1. כי בישראל אפשר לצאת לטבע כל השנה

ישראל היא מדינה עם אקלים ים תיכוני. זה מתבטא במזג אוויר חם ולח כמעט לכל אורך השנה במישור החוף, כמו גם באקלים יבש יותר באזור פנים הארץ, בדרום ובצפון. כמובן שבעונות החורף תנאי מזג האוויר מעט משתנים והטמפרטורות יורדות, אך עדיין נעים מאוד לצאת החוצה ולקיים ימי הולדת בחיק הטבע.


2. יום הולדת בטבע זה זול ומשתלם

אירועים בחיק הטבע תמיד יהיו זולים ומשתלמים יותר בהשוואה לימי הולדת במסעדה, באולמות אירועים ובגני אירועים. את הפער בין הפקת האירוע בתוך מקום סגור או בטבע ניתן לנצל לצורך הוספת אטרקציות, הזמנת אוכל ושתייה ועוד.


3. כי מדובר בחוויה בלתי נשכחת

אורחים שמגיעים לאירוע בחיק הטבע מרגישים לוקחים חלק בחוויה בלתי נשכחת. לאירועים כאלה יש נטייה להשאיר רושם על האורחים, מה גם שעצם ההזמנה אליהם היא בגדר אטרקציה. כל אלו יתרונות שלא ניתן להשיג באירועים סטנדרטיים אלא רק בימי הולדת שמתקיימים בחיק הטבע בצפון, במרכז ובדרום.


4. כי זה מתאים לגילאים שונים

גברים ונשים כמעט בכל הגילאים יכולים להפיק ימי הולדת באזור שקרוב לליבם. המיקום הספציפי בטבע מושפע כמובן מהעדפות של מי שחוגג ימי הולדת, אך אפשר להיות רגועים מבחינת התאמה לגילאים שונים וכולם צפויים ליהנות מהאירוע.


5. כי זה מיוחד

אין תחליף לאווירה בחיק הטבע והמשמעות בפועל היא ימי הולדת מיוחדים. את ימי ההולדת מחוץ לבית ובחיק הטבע ניתן להקדיש למספר עגול כמו ימי הולדת 30, 40 או 50 וגם לאירועי יום הולדת סטנדרטיים שאליהם מוזמנים חברים ובני משפחה.


6. כי זה נגיש

בכל אזור בארץ אפשר למצוא לפחות אתר קמפינג אחד שמתאים לאירועים וימי הולדת. הנגישות הגבוהה הופכת את האירועים לאופציה טובה עבור בני גיל הזהב, או למשפחות שבהם יש בעלי מוגבלויות שזקוקים לגישה עבור כיסאות גלגלים ומקלות הליכה.


7. כי אפשר לשלב פעילויות

הטבע הוא המקום היחיד שבו ניתן לשלב גם במסגרת ימי הולדת פעילויות מיוחדות כגון רכיבה על סוסים, טיולי אופניים ועוד. הפעילויות בחיק הטבע משדרגות עוד יותר את ימי ההולדת והופכות אותם לאירוע שקשה להתעלם ממנו.


8. כי אפשר להגיע בהתראה קצרה

אין צורך בהזמנה מראש כדי להגיע לטבע ולערוך בו ימי הולדת. הדבר היחיד שחשוב לבדוק הן שעות הפתיחה של מקומות באחריות קק"ל או רשות שמורות הטבע והגנים, אך מאותו רגע מי שחוגג יום הולדת הוא היחיד שמחליט לאיזו שעה להזמין את האורחים.


9. כי אפשר לחגוג עם אנשים אחרים

חתני ימי הולדת שאוהבים לחגוג עם אנשים שנולדו בתאריכים שלהם יכולים לעשות זאת בקלות בחיק הטבע. הטבע הוא מקום פתוח שאליו ניתן להזמין עשרות ומאות אנשים בעת ובעונה אחת, על מנת לחגוג יחד ובשביל לבלות עד השעות הקטנות של הלילה.


10. כי זה חוסך זמן

חיפוש אחר מקום לערוך בו יום הולדת עלול להפוך למשימה מתסכלת שדורשת השקעה של זמן, כסף ומשאבים. מנגד, יש גם אפשרות לחגוג ימי הולדת בטבע ולהפיק מהם את כל היתרונות ברשימה.

 

רוצים לשמוע עוד חגיגת ימי הולדת בטבע?

צאו מהשגרה המשעממת ובואו לחגוג יום הולדת בלתי נשכחת עם החברים והמשפחה בטבע! 

* ניתן לעשות התאמות ובקשות מיוחדות לפי הזמנה מראש

לחצו על הכפתור הירוק למטה כדי להתקשר ולקבל עוד פרטים או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

רגעים של אושר בעידן אופן

עוד פעילויות בעידן אופן